Rejestracja  |  FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy  |  Zaloguj 
ForumNaukaĆwiczeniaGramatykaCzytelniaEgzaminySpecjalistyczneRozrywkaSzukajInneRozmawiajPłatne

Gramatyka angielska :.: Gramatyka angielska - najlepsza polska książka

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Gramatyka angielska - najlepsza polska książka
aaa783
Gość

Odpowiedz z cytatem
Witam!
Jestem studentem filologii angielskiej. Jaka jest najlepsza książka do gramatyki angielskiej, gdzie wszystko jest wyjaśnione po polsku? Mam oczywiście angielskie książki, ale są zagadnienia, które wymagają tłumaczenia na polski, bo inaczej nie rozumiem na 100% "że to tak powinno być", a polska książka byłaby dobrym uzupełnieniem mojej wiedzy. Nie wszystkie struktury da się zrozumieć.

Zastanawiam się nad kupnem książki:
Gramatyka języka angielskiego - Antoni Prejbisz

Co sądzicie o tej pozycji? Są jakieś lepsze? Zależy mi na książce omawiającej możliwie wszystko, wyczerpująco, tak jak to jest w oryginalnych, angielskich książkach do gramatyki. Poziom jak najwyższy. Proszę o porady.
Zależy mi na objaśnieniu teorii, a nie na samych ćwiczeniach.
Google

bejotka
fellow

Odpowiedz z cytatem
Polecam:

Wojciech Jajdelski, Dariusz Jemielniak, Paweł Rutkowski
Encyklopedia języka angielskiego
Wydawnictwo Literackie
Kraków 2003
www.wl.net.pl

Philip Wilson
Gramatyka angielska od A do Z
Wydawnictwo Philip Wilson
Warszawa 2006
www.sk.com.pl

Wojciech Jajdelski, Dariusz Jemielniak, Gabriela Oberda, Paweł Rutkowski
Język angielski VADEMECUM
Gramatyka i słownictwo
Wydawnictwo TELBIT
Warszawa 2010

Ostatnio zmieniony przez bejotka dnia Wto Lis 23, 2010 6:56 pm, w całości zmieniany 1 raz
G_nowak
newbie

Odpowiedz z cytatem
Hej, ja niedawno kupiłam Wielka gramatykę języka angielskiego i jest faktycznie ogromna, wszystko jest wyjaśnione dokładnie i szczegółowo, oprócz tego są tam pomocne wykresy i obrazki (np. przy rozdziale o czasach) - mam nadzieję, że ci się przyda.

Autor to Aleksandra Borowska.
english...
greenhorn